Öz Gayrettepe Spor, U15 den sonra U17 Şampiyonu da oldu

Türkiye Futbol Liglerinde “Futbolcu Fabrikası” Başkan Fahrettin Çırak ile Şampiyonluktan Şampiyonluğa koşan Öz Gayrettepe Spor, U 15 den sonra U17 liginde de Şampiyon olmayı başardı. 

Öz Gayrettepe Spor son maçında ligde mücadele eden ve şampiyonluğu göğüslemesi garanti olarak bakılan Başakşehirspor'u yenerek hem liderliği hem de Şampiyonluğu ellerinden almayı da başardı.  

Öz Gayrettepe Spor Başkanı Fahrettin Çırak futbolcularına, teknik heyetine tek tek sarılarak mutluluklarını paylaştı. Başkan Çırak, Sarıyer, Beşiktaş, Galatasaray başta olmak üzere futbolcu transferleriyle başarısından söz ettirirken, bunlara liglerdeki şampiyonlukları ekleyerek kanıtlamış oldu.