Mansur Yavaş: "Ankara'da 3 tane Müslümanı işkenceyle öldüren Hizbullahçıyı tahliye ettiler"

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ve Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal ile Millet İttifakı’nın 13’üncü Cumhurbaşkanı Adayı Kemal Kılıçdaroğlu Ordu’da halkla buluştu.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın, Bursa’dan sonraki adresi Ordu oldu.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ve Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal ile Millet İttifakı’nın 13’üncü Cumhurbaşkanı Adayı Kemal Kılıçdaroğlu “Millet Buluşması” kapsamında Ordu’da vatandaşlarla bir araya geldi.

İmamoğlu’ndan sonra konuşmasını gerçekleştiren ABB Başkanı Mansur Yavaş ise Milli güvenlik politikalarının hiçbir zaman değişmeyeceğinin altını çizerek,

"3 KİŞİYİ ÖLDÜREN HİZBULLAHÇIYI SERBEST BIRAKTILAR"

Ankara Büyükşehir Belediyesi Mansur Yavaş ise, 3 kişiyi işkence ile katleden bir Hizbullahçının cezasının AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın kararı ile kaldırıldığını anımsatarak "Ankara'da 3 tane Müslümanı işkence yapıp öldüren Hizbullahçı şahıs, tahliye ettiler" dedi.

Mansur Yavaş, İHA ve SİHA'lara ilişkin sözlerini keserek paylaşan AKP İzmir Milletvekili Alpay Özalan'a "Kasları beyninden fazla gelişmiş troll bir milletvekili" sözleriyle tepki gösterdi.

İHA’lar, SİHA’lar devletin malıdır. Bunların siyasete alet edildi. Bundan önceki dönemlerde hiç böyle bir şey olmamıştı. Bize düşen bunları geliştirmek. Muhalefete karşı bunları doğrultmayın. Buradaki muhalefet Türk milletinin şerefli elemanlarıdır. Ne zannediyorsunuz bizi? Camiye, okula siyasetin girmesini yanlış bulduğumuz için karşınıza geldik. Daha iyi yöneteceğimizi düşünüyoruz. Sizi düşman olarak görmüyoruz” dedi.

Konuşmasının devamında Ankara’da hayata geçirilen sosyal yardım projelerinden ve kırsalın desteklerden bahseden Yavaş, şunları söyledi:

“Türk bayrağından rahatsız oluyorlar. Söktükleri T.C. tabelalarını yerine geri astık. Yedek kuvvetleri var sıkışınca her yola başvuruyorlar. İktidarda kalmak için yapmayacakları yok. Altı siyasi parti genel başkanı bir mutabakat metni hazırladı. Yapacakları orada yazılı. Oraya oy verenler de başımızın üstünde biz inşallah kazandıktan sonra ‘Keşke size oy verseydik’ dedirteceğiz. Asla onları yok saymıyoruz. Allah hep dediklerini yaptırıyor. Harp yıllarındaki ekmek kuyruklarını konuşuyorlar. Şimdi burada yok mu? Her yerde var.”

Yavaş, 14’nden sonra her şeyin çok güzel olacağını belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Artık güzel günler geliyor. Biz kimseyi ayrıştırmayacağız. Bu dili kaldırmak için rakip olduk. İyi bir Müslüman yalan söylemez, hakaret etmez. Nasıl adalet, nasıl siyaset bu böyle? Gençlere akıl vermek yerine onlardan akıl almalıyız. Sadece en güzel şekilde siz mi yaşayacaksınız? Daha iyisini talep etmek hepimizin hakkı. Zafer kazandım demeniz için savaş kazanmanız lazım bizim karşımızda düşman yok. İnşallah 14 Mayıs’ta Kemal