Kılıçdaroğlu'ndan bombalı saldırıya uğrayan Japonya Başbakanına 'geçmiş olsun' mesajı
Millet İttifakı Cumhurbaşkanı Adayı ve CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün Wakayama kentinde sis bombalı saldırıya uğrayan Japonya Başbakanı Fumio Kişida'ya 'geçmiş olsun' mesajını iletti.
Japonya Başbakanı Fumio Kishida'ya Wakayama kentindeki yerel seçim kampanyası sırasında sis bombası fırlatıldı. Başbakan Kishida, saldırı sonrası bölgeden tahliye edilirken, bir şüpheli gözaltına alındı.
Millet İttifakı Cumhurbaşkanı adayı ve CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Kishida'ya yönelik saldırıya ilişkin sosyal medya hesabından geçmiş olsun mesajı paylaştı. Kılıçdaroğlu'nun mesajı şöyle:
"Japonya Başbakanı Fumio Kishida'nın kendisine yönelik bombalı saldırıdan yara almadan kurtulmuş olması sevindiricidir. Başbakan Kishida'ya ve Japon Halkı'na geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum."
dönmek zorunda kalacağını kaydetti. Haberde, 45 yaşındaki depremzedenin şu sözleri aktarıldı:
"Bu koşullar altında seçimlerin özgürce yapılmasının imkansız olduğunu düşünüyorum. Fakat başka seçeneğimiz yok. Depremle zaten çok şey kaybettik. Bir de özgür irademizin ifadesini kaybetmek ayrı bir felakete yol açar."
Japonya Başbakanı Fumio Kishida'nın kendisine yönelik bombalı saldırıdan yara almadan kurtulmuş olması sevindiricidir. Başbakan Kishida'ya ve Japon Halkı'na geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.
— Kemal Kılıçdaroğlu (@kilicdarogluk) April 15, 2023
Yeni Soluk
Yorum Yap