Özgür Özel Diyarbakır’da net konuştu, Kılıçdaroğlu’na “CHP’ye atanan kayyım” dedi
Sırbistan’a kimlikle seyahat dönemi başladı
Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vucic ile ortak basın toplantısı düzenleyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Kimlikle seyahat konusunda az önce imzalanan protokol ilişkilerimizi yeni bir seviyeye çıkaracak. Sırbistan çipli kimlik seyahatin mümkün hale geldiği 6. ülke olacak" dedi.
AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Bosna Hersek'in ardından Balkan turunun ikinci durağı olan Sırbistan'da. İki görüşmenin ardından Erdoğan ve Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vucic kameraların karşısına geçerek ortak basın toplantısı düzenledi.
Sırbistan'a kimlikle seyahat edilebileceğini duyuran Erdoğan, "Kimlikle seyahat konusunda imzalanan protokol, ilişkilerimizi yeni bir seviyeye çıkaracaktır" ifadelerini kullandı.
Yeni Soluk
Yorum Yap