Sığınmacılar 'Barınma Merkezi'nden kaçtı: Linç görüntülerinden sonra valilik açıklaması…

Osmaniye'de 'Geçici Barınma Merkezi'nde bulunan sığınmacılar koşullara tepki göstererek tellerden atlayarak kaçtı. Sosyal medyada kaçan sığınmacılara yönelik linç görüntüleri paylaşıldı.

Osmaniye Cevdetiye Geçici Barınma Merkezi'nde bulunan bir grup sığınmacı tellerden atlayarak kaçtı.

Olay sonrası yakalanan sığınmacılara yönelik sosyal medyada bazı linç görüntüleri paylaşıldı.

Yaşananlara ilişkin Osmaniye Valiliği'nin açıklamasında "Osmaniye Cevdetiye Geçici Barınma Merkezi'nde bulunan bir grup yabancı bu akşam saat 22.00 sıralarında firar girişiminde bulunmuş, geçici barınma merkezi özel güvenliği ve jandarma tarafından gerekli müdahalede bulunularak durum kontrol altına alınmıştır" denildi.