Selçuk Dereli: "Bugün stada almadığın Fenerbahçe seyircisini yarın sandıktan nasıl uzak tutacaksın"
Eski hakem Selçuk Dereli, Fenerbahçe seyircisinin Kayserispor karşılaşmasına alınmaması kararına ilişkin sosyal medya hesabından açıklamada bulundu. Dereli, karara tepki göstererek, "Bugün stada almadığın Fenerbahçe seyircisini yarın sandıktan nasıl uzak tutacaksın" ifadelerini kullandı.
Eski hakem Selçuk Dereli, Fenerbahçe seyircisinin Kayserispor maçında deplasman tribününe alınmaması üzerine açıklama yaptı.
"YARIN SANDIKTAN NASIL UZAK TUTACAKSIN"
Konuya ilişkin düşüncelerini sosyal medya üzerinden paylaşan Dereli, "Protesto temel hak ve özgürlükler içerisinde yer alır. Bu anayasal hak iktidarın keyfiyetiyle sınırlanamayacak kadar nettir, hassastır. Bugün stada almadığın Fenerbahçe seyircisini yarın sandıktan nasıl uzak tutacaksın! Artık mızrak çuvala sığmıyor. Gerçeklerden kaçamazsın" ifadelerini kullandı.
Kayserispor'un 4 Mart Cumartesi günü Süper Lig'in 24. haftasında kendi evinde konuk edeceği Fenerbahçe mücadelesine Kayseri İl Güvenlik Kurulu kararı gereği sarı-lacivertli taraftarların alınmayacağı açıklanmıştı.
Protesto temel hak ve özgürlükler içerisinde yer alır. Bu anayasal hak iktidarın keyfiyetiyle sınırlanamayacak kadar nettir, hassastır. Bugün stada almadığın Fenerbahçe seyircisini yarın sandıktan nasıl uzak tutacaksın!
— Selçuk Dereli (@selcuk_dereli) February 28, 2023
Artık mızrak çuvala sığmıyor.
Gerçeklerden kaçamazsın.
Yeni Soluk
Yorum Yap