Naci Görür: İstanbul’da durum hiç iyi değil”

Prof. Dr. Naci Görür, "İstanbul’da durum hiç iyi değil. Bilimsel bütün araştırmalar, İstanbul’da zamanın gelmekte olduğunu gösteriyor" dedi.

Akademi Üyesi Yer Bilimci Prof. Dr. Naci Görür, "Bunu ilk kez söylüyorum bunu bütün Türkiye duysun, Türkiye'de en fazla deprem üreten iki fay var. Biri Kuzey Anadolu fayı, diğeri Doğu Anadolu fayı. Her iki fay enerjisinin büyük bir kısmını boşalttı" ifadelerini kullandı.

İstanbul’da hasarın daha fazla olacağını belirten Prof. Dr. Naci Görür, "İstanbul’da durum hiç iyi değil. Bilimsel bütün araştırmalar, İstanbul’da zamanın gelmekte olduğunu gösteriyor" diyerek uyarılarda bulundu.