Galibiyet yetmedi, A Milli Takım Dünya Kupası’na buruk veda etti
Muharrem İnce Van’da CHP’ye yüklendi!
Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce, partisinin Memleket Buluşmaları kapsamında Ağrı’da vatandaşlarla buluştuktan sonra Van’a geldi. Van Merkez’de esnaf ziyaretinde bulunan İnce, daha sonra basın toplantısında basın mensuplarıyla bir araya geldi. Açıklamalarında iktidar ve muhalefete yüklenen İnce “Ana Muhalefet Partisinin Genel Saymanı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı’na “Sayın Cumhurbaşkanı Yardımcım” diye hitap ediyor. Seçilmiş bir milletvekili, bir memura “Sayın Cumhurbaşkanı Yardımcım” diyor. Milletvekili seçilmiş adamdır, memura böyle hitap eder mi? “Sen muhatabım değilsin!” demesi lazım zaten. “Cumhurbaşkanı gelsin buraya!” demesi lazım” dedi.
Muharrem İnce açıklamalarına şöyle devam etti;
ANA MUHALEFET PARTİSİ LİGHT AKP GİBİ DAVRANIYOR
Ana muhalefet partisi, onun da durumu içler acısı. Plan Bütçe Komisyonu’nun tutanaklarına baktım. Ne diyorlar, ne konuşuyorlar diye. Tutanaklarda partinin genel saymanı, ana muhalefet partisinin genel saymanı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı’na “Sayın Cumhurbaşkanı Yardımcım” diye hitap ediyor. Seçilmiş bir milletvekili, bir memura “Sayın Cumhurbaşkanı Yardımcım” diyor. Kendini halen bürokrat zannediyor. Hangi görevde olduğunun farkında değil! Milletvekili seçilmiş adamdır, memura böyle hitap eder mi? “Sen muhatabım değilsin!” demesi lazım zaten. “Cumhurbaşkanı gelsin buraya!” demesi lazım. Yürütmenin başı Cumhurbaşkanı ise, yasamanın üyesi onunla muhatap olur, atanmış bir memurla muhatap olmaz. Ve çıkıyor ne diyor biliyor musunuz; “Sayın Cumhurbaşkanı Yardımcımdan” sonra Dışişleri Bakanı’na yağcılık yapıyor. “En az tahribat sizin bakanlığınızda oldu.” diyor. Tutanaklarda var bu. Ya Şakir, Bakaracı’yı, bunları kim yaptı büyükelçi ya? En az tahribat orada olmuş. Görmüyor musun bunları, kimlerin büyükelçi olduğunu? Light AKP gibi davranıyorlar.
TÜRKİYE 20 YIL ÖNCE NE DURUMDAYDI ŞİMDİ NE DURUMDA
20 yıllık bir iktidar var. 20 yıl önce Türkiye ne durumdaydı, şimdi ne durumda bir kısaca özetleyelim. 20 yıl önce enflasyon yüzde 29’du, bugün enflasyon yüzde 85,5. Gıda enflasyonu yüzde 100. 20 yıl önce Türkiye’nin 130 milyar dolar dış borcu vardı. Bugün Türkiye’nin 460 milyar dolar dış borcu var. 20 yıl önce cari açık 0,5’di, şimdi 12 katı, yani 6 oldu. Türkiye’de gıda ortalaması 99,5 dünyada 9,1. Onda biri gıda enflasyonu.
DIŞİŞLERİ BAKANI KENDİ CUMHURBAŞKANINA BECERİKSİZ DİYOR
Dışişleri Bakanı, Plan Bütçe Komisyonu’nda resmen Tayyip Erdoğan’ı gömmüş, resmen gömmüş kendi bakanı. Bakın ne demiş, bakanlığının başarılarını anlatırken şöyle bir cümle ediyor; “Tahıl Koridoru Anlaşması sayesinde dünya gıda fiyatları yüzde 9 düştü.” Yani tahıl koridorunun açılmasıyla dünya gıda fiyatları yüzde 9 düşmüş. Türkiye’de ise gıda fiyatları sadece ekim ayında yüzde 5 artmış. Dünyada yüzde 9 düştüğünü söylüyor, Türkiye’de yüzde 5 artıyor. Yani Dışişleri Bakanı kendi Cumhurbaşkanı’na “beceriksiz Cumhurbaşkanı” diyor. Ama bunu ne yazık ki medyada görmezden geliyor. Bakın yıllık 99,5 gıda enflasyonu Türkiye’de, ekmek 7,5 lira 10 liraya doğru gidiyor. Bu kafayla giderseniz ekmek 10 olur demiştim yakında da bunu göreceğiz.
CUMHURBAŞKANI TALİMAT VERMESE ORMAN YANGININI SÖNDÜRMEYE BİLE GİTMEYECEK
Yani bu 20 yıl içerisinde Türkiye’yi kötü yönetti, liyakatsiz kadrolarıyla yönetti. 2018’de yarıştık, 4 yıl geçti aradan. 3 Ekonomi Bakanı, 5 Merkez Bankası başkanı, 5 TÜİK başkanı değişti. Bakanlar önemsiz oldu artık yani. Bakanların ismini bile bilmiyoruz, vatandaş da bilmiyor. Yangın söndürmeye gidecek “Sayın Cumhurbaşkanımızın talimatıyla gittik ” diye başlıyor. Yani sel bölgesine gidecek, Sayın Cumhurbaşkanı’nın talimatıyla gidiyor. Talimat vermese orman yangınını söndürmeye gitmeyecek demek ki. Bakanlar o kadar gereksiz insanlar oldu ki artık istifa bile edemiyorlar. Ben istifa ettim diyemiyor affını istiyor, …
Yeni Soluk
Yorum Yap