KGM: "Deprem nedeniyle kapalı yol kalmadı"
Karayolları Genel Müdürlüğü, deprem nedeniyle trafiğe kapalı güzergah bulunmadığını ve yolların ulaşıma açık olduğunu duyurdu.
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), Kahramanmaraş merkezli 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerin ardından çöken yol, körpü ve viyadüklerle ilgili açıklamada bulundu.
KGM'nin Twitter hesabından yapılan açıklamada, Türkiye geneli yol ağında ana arterlerin (trafiği yoğun olan ana yol) hepsinin ulaşıma açık olduğu belirtilerek, deprem nedeniyle trafiğe kapalı güzergahın bulunmadığı kaydedildi.
Açıklamada, karayolları ekiplerinin ülkenin dört bir yanında 7 gün 24 saat esaslı çalışmaya devam ettiği ifade edildi.
Karayollarında Yol Durumu
— Karayolları Genel Müdürlüğü (@KarayollariGM) February 8, 2023
➡️Türkiye geneli yol ağımızda ana arterlerin (trafiği yoğun olan ana yol) hepsi ulaşıma açıktır.
➡️Deprem nedeniyle trafiğe kapalı güzergâhımız bulunmamaktadır.
➡️Karayolları Ekipleri yurdun dört bir yanında 7/24 esaslı çalışmaya devam etmektedir.
Yeni Soluk
Yorum Yap