İstanbul Ticaret Odası seçimleri sonuçlandı

İstanbul Ticaret Odası'nda (İTO) Meslek Komitesi seçimleri tamamlandı. İTO Başkanı Şekib Avdagiç seçim sonuçlarını, “İTO tarihinin en yüksek katılımlı seçimini yaşadık. 195 meclis üyesi ile açık ara kazandık. Biz şimdi, yeni ve beyaz bir sayfa daha açıyoruz. İnanıyorum ki, yeni Meclis’le İstanbul’a ve Türkiye’ye hizmet yolunda çok önemli şeyler yapacağız” sözleriyle duyurdu.

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, "İTO tarihinin en yüksek katılımlı seçimini yaşadık. 195 meclis üyesi ile açık ara kazandık. Biz şimdi, yeni ve beyaz bir sayfa daha açıyoruz. İnanıyorum ki, yeni meclisle İstanbul’a ve Türkiye’ye hizmet yolunda çok önemli şeyler yapacağız" diye konuştu.

İstanbullu şirketler, Türkiye'nin en büyük odası olan İTO'da kendilerini 4 yıl boyunca temsil edecek meslek komitesi ve meclis üyelerini seçmek için bugün saat 08.00'den itibaren Yeşilköy'deki İstanbul Fuar Merkezi'nde (İFM) sandık başına gitti.

Şekib Avdagiç, yaptığı açıklamada, İTO tarihinin en yüksek katılımlı seçimini yaşadıklarını belirterek, "195 meclis üyesi ile açık ara kazandık. İstanbul Ticaret Odası üyeleri, bu seçimle birlikte bir kez daha İTO’nun akl-ı selimin kalesi olduğunu ortaya koydu. Biz şimdi, yeni ve beyaz bir sayfa daha açıyoruz. İnanıyorum ki, yeni meclisle İstanbul’a ve Türkiye’ye hizmet yolunda çok önemli şeyler yapacağız" dedi.