ABD-İran ateşkesi çatırdıyor: Körfez’de yeniden savaş alarmı
Emniyet’ten korkutan IŞİD uyarısı
Örgütün camilerde etkili olmaya çalıştığı ve büyük kentlerde bombalı eylem yapabileceği belirtilen uyarı yazısı üzerine, tedbirler arttırıldı. IŞİD’in, çoğunluğu kamyonet olan 22 bombalı aracı ülkeye soktuğu iddia edildi.
Emniyet, Türkiye genelinde IŞİD alarmı verdi. 81 ilin emniyet müdürlüklerine gönderilen uyarıda IŞİD’in metropoller de eylem birimleri oluşturmuş olabileceği belirtildi. Örgütün elinde 22 bombalı araç olduğu istihbaratı üzerine özellikle büyükşehirlerde güvenlik önlemleri artırıldı.
İstihbarat Daire Başkanlığı’ndan gönderilen uyarı yazısında “IŞİD’in camilerde etkili olmaya çalıştığı, metropoller de hücre yapılanması şeklinde eylem birimleri oluşturulmuş olabileceği, bu birimlerin hükümetin IŞİD politikalarına karşı tehdit unsuru olarak kullanabileceği” bilgisi yer aldı.
Canlı bomba olabileceği belirtilen 30 militanın Türkiye’de olduğu, terör örgütünün elinde çoğu kamyonet 22 bombalı araç bulunduğu yönündeki ihbarlar üzerine özellikle metropoller de önlemler artırıldı.
Yeni Soluk
Yorum Yap