Özgür Özel canlarla bir araya geldi, sevgi seli avluya sığmadı
Cumhurbaşkanı Erdoğan depremin 3. gününde bölgeye gidiyor
AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kahramanmaraş merkezli 10 ilin etkilendiği ve büyük yıkıma neden olan depremlerin 3'üncü gününde bölgeye gidiyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Kahramanmaraş merkezin ardından 7.7'lik depremin merkez üssü Pazarcık'a geçmesi bekleniyor.
Erdoğan bölgedeki çalışmaları yakından takip edecek.
Erdoğan'ın Hatay'a da giderek deprem çalışmalarını yakından takip etmesi bekleniyor.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, depremde hayatını kaybeden AKP Adıyaman Milletvekili Yakup Taş'ın ailesini telefonla arayarak taziyelerini iletti, sabır diledi.
NTV'nin aktardığına göre Erdoğan görüşmede, "Başımız sağolsun, Allah sabırlar versin. Rabbim inşallah Yakup kardeşimizi ve hanımefendiyi şehitler sınıfına nail eder. Bütün Taş ailesine başsağlığı diliyorum. İnşallah ben de bölgeyi dolaşacağım. Adıyaman'a da uğrayacağım. Rabbim yar ve yardımcımız olsun. Yarın sabah bölgeyi ziyarete başlayacağım" ifadelerini kullandı.
Yeni Soluk
Yorum Yap