Bakan Koca: Piyasada az bulunan ilaçların ihracatına ara verdik
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, az bulunan ilaçların ihracatına ara verildiğini duyurdu.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, ilaç üreticilerine 'karar saygıları' için teşekkür ederek, "İlaçta sorun çözülüyor. Hastalarımızın içi rahat olsun" diye yazdı.
Sağlık Bakanı Koca'nın paylaşımı şöyle:
"İlaç temininde yaşanan zorluğu birlikte giderene dek, piyasada halen az bulunan ilaçların ihracatına bir süreliğine ara verdik. Kararımıza saygıları için, ilaç üreticilerimize teşekkür ederim. İlaçta sorun çözülüyor. HASTALARIMIZIN İÇİ RAHAT OLSUN."
İlaç temininde yer yer yaşanan zorluklar bir anda aşılmayacak. Ürün dağıtımı, eczane raflarına konması az da olsa elbette zaman alacak. Doğal olarak, üretimin artması da.
— Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) December 17, 2022
HASTALARIMIZIN İÇİ RAHAT OLSUN.
Yeni Soluk
Yorum Yap