Özgür Özel: 30 yıl muhalefet lideri olacağıma üç gün bile orayı meşgul etmem
Bakan Koca'dan hastanelerde yeni güvenlik önlemleri açıklaması
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sağlık kurumlarının güvenliği için yeni önlemlerin uygulanmaya başlandığını açıkladı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sağlık kurumlarının güvenliği için yeni önlemlerin alınacağını açıkladı. Koca, Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde başlatılan kapı güvenlik sisteminin görüntülerini paylaştı.
Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Güvenlik görevlilerimizin başında bulunduğu Kapı Güvenlik Sistemleri, sağlık çalışanları adına halkımızca memnuniyetle karşılanıyor. Ülke geneline yayılacak sistemle şiddete bir engel koyuyoruz. Bir değişim de hizmet alırkenki davranışta olmalı. Daha fazla anlayış da bir katkı" dedi.
GÜVENLİK GÖREVLİLERİMİZİN başında bulunduğu Kapı Güvenlik Sistemleri, sağlık çalışanları adına halkımızca memnuniyetle karşılanıyor. Ülke geneline yayılacak sistemle şiddete bir engel koyuyoruz.
— Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) July 16, 2022
Bir değişim de hizmet alırkenki davranışta olmalı. Daha fazla anlayış da bir katkı. pic.twitter.com/5RZzhcqzqp
Yeni Soluk
Yorum Yap