Özgür Özel’in, Ferdi Zeyrek’e duygusal vedası yılın karesi oldu
Akşener'in altılı masa çıkışı sonrası Demirtaş'tan ilk açıklama
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in altılı masadan ayrılmasının ardından eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'tan ilk açıklama geldi. Demirtaş, "Mühür sizin elinizde. Güzel yarınlar sizin elinizde. Siz halksınız. İnandığınız yolda yürüyün, liderler sizin arkanızdan gelsin" dedi.
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in altılı masadan ayrılmasının yankıları devam ediyor.
Edirne Cezaevi'nde tutuklu bulunan eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Meral Akşener'in altılı masa restinin ardından yaşananlara ilişkin ilk açıklamasını yaptı.
SEN BEN YOK, BİZ VARIZ...
Demirtaş, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamalarda, şu ifadeleri kullandı:
"Dünden daha fazla birlik olacağız, daha sıkı sarılacağız birbirimize. Sen ben yok, BİZ varız ve birlikte başaracağız. Merak etmeyin, liderlerin de sadece bir oyu var, aynen sizin gibi. Mühür sizin elinizde. Güzel yarınlar sizin elinizde. Siz halksınız. İnandığınız yolda yürüyün, liderler sizin arkanızdan gelsin."
Merak etmeyin, liderlerin de sadece bir oyu var, aynen sizin gibi.
— Selahattin Demirtaş (@hdpdemirtas) March 4, 2023
Mühür sizin elinizde. Güzel yarınlar sizin elinizde.
Siz halksınız. İnandığınız yolda yürüyün, liderler sizin arkanızdan gelsin.
Yeni Soluk
Yorum Yap