AKP'li Özhaseki: Erdoğan gitsin de ne olursa olsun anlayışındalar

AKP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, 'Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan gitsin de ne olursa olsun anlayışındalar. Peki siz ne yapacaksınız? ' diyerek muhalefete yüklendi.

AKP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, Kadir Has Kongre Merkezi'nde düzenlenen AKP Genişletilmiş İl Divan Toplantısı'nda konuştu. Özhaseki burada, "Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan gitsin de ne olursa olsun anlayışındalar. Peki siz ne yapacaksınız? Hangi ekonomik programı uygulayacaksınız? Sosyal olaylara bakışınız nedir?" dedi.

Özhaseki şöyle devam etti:

"Herhalde Cumhuriyet Halk Parti'li kardeşlerim soruyorlardır, 'Nasıl bir muhterem genel başkanımız var ki haftada 2 yalan söylüyor, daha birisini ispatlayamadı' diye. Geçen hafta Meclis'ten bir yasa çıktı. Cumhuriyet Halk Partililer hopladılar, eylemler yaptılar. 'Sansür yasası' diyorlar. Baştan sona okudum. Ne var orada diyeceksiniz? 'Yalan söylemeyin, iftira atmayın, toplumu tahrik etmeyin, yaparsanız bunun cezası var' diyor. Niye kızıyorsunuz? Yalan söylemeyin, iftira etmeyin kimseye, yapmayın bunu ama sermayelerinden gidiyor. Bunların bütün sermayesi yalan üzerine kurulu. Sermayeleri gidince iş karışıyor."