Adana Ceyhan’da deprem yaraları sarılıyor
Kahramanmaraş olan 7.7 ve 7.6 büyüklüğündeki depremden etkilenen Ceyhan ilçesinde teknik ekiplerin gerekli çalışmayı tamamladığını belirtildi. 320 binada hasar tespit kontrolleri yapan belediyenin teknik ekibinin 35 ağır hasarlı bina tespit etti.
Başkan Erdem, bundan sonraki aşamanın ağır hasarlı binalarda gerekli önlemleri almakla devam edeceğini aktardı.
“YARALARIMIZI SARIYORUZ”
Depremin ilk anından “Taziye çadırlarının tümü, masa ve sandalyelerin tümü, belediyenin envanterinde bulunan yiyecek ve içeceklerin tümünü toplanma noktalarımıza depremzedelere ulaştırıldı.
Başkan Erdem, “Daha fazla ihtiyaç sahibine ulaşmak, bu soğuk kış günlerinde yaralarımızı sarabilmek adına sosyal medya hesaplarımızdan yapılan destek çağrılarını sizlerin de yaygınlaştırmasını rica ediyorum” diye konuştu.
“35 AYRI NOKTADA HİZMET VAR”
Cumartesi Semt Pazarı, Perşembe Semt Pazarı, Funda Avcı Toplum Merkezi, Kadın Eli Birimi Binası, Ceyhan Zabıta Karakolu, İstiklal Mahallesi Kapalı Spor Salonu, Cumhuriyet Mahallesi Kapalı Spor Salonu, İtfaiye, Sarısakal Taziye Evi, Ceyhan Lisesi, Cem Evi, Modernevler Parkı, Kent Meydanı, GOP Parkı, K.Kırım Parkı, Ceyhun Kent, TOKİ, Zübeyde Hanım Mahallesi, FSM Mahallesi Muhtarlık, Şahin Özbilen Mahallesi, Yaltır Kardeşler Ortaokulu, Sakine Garipoğlu, Atatürk Parkı, Çarşamba Pazarı, Bölge Trafik, Yüksel Dal Anaokulu, Mesleki Eğitim Kursu, Endüstri Meslek, Halk Eğitim, Emniyet, Yarsuvat Taziye Evi, Hürriyet Sağlık Ocağı Saray Düğün Salonu, Dikimevi, Devlet Bahçeli Parkı, Ceyhan Kent Meydanı, Teknofen Kreş, Park 322, Mehmetcik Öğretmenevi, ve Cumhuriyet Mahallesi Diyaliz Parkı’nda olmak üzere 35 ayrı noktada oluşturulan toplanma merkezlerinde hizmet vermeye devam ediyor.
“YARDIMSEVERLERE TEŞEKKÜR EDİYORUZ”
Başkan Erdem, Ceyhan’a yardım ulaştıran Muratpaşa ve Çerkezköy Belediyesi'ne teşekkür etti. Belediyelerin yardımlarının Ceyhan’a ulaşmaya başladığını bildiren Başkan Erdem, gelen yardımları anında koordine ederek depremzedelere ulaştırmaya başladıklarını söyledi.
Belediyelerin yardımları sayesinde Ceyhanlıların bir önceki geceden daha sıcak ortama kavuştuğunu belirten Başkan Erdem, ayrıca dayanışmayı, birliği, dirliği, kardeşliği büyüten tüm hemşerilerine ve kurumlara da teşekkür etti. Başkan Erdem, “Birlikte daha güçlüyüz. Birlikte ayaktayız” dedi.
“RANTÇILARA GEÇİT YOK”
Öte yandan Ceyhan’da fahiş fiyata çorba satılan bir işletmeyi tespit eden belediye ekipleri gerekli cezayı kesti. Başkan Erdem, “Bizlerin bu zor zamanında rant elde etmeye çalışanlara asla geçit vermeyeceğiz. Bu da burada bir uyarı notu olarak dursun” diye konuştu.
Yeni Soluk
Yorum Yap